راهنمای آموزش ثبت سفارش
۱- ثبت سفارش تنها بصورت آنلاین انجام می گیرد لذا جهت استفاده از خدمات وب سایت حتما باید در وب سایت از بخش ورود/ ثبت نام اقدام به ثبت نام نمایید.
۲- وارد شدن به ناحیه کاربری و از منوی کاربر، بخش ثبت سفارش را انتخاب نمایید.
۳- نوع سفارش را انتخاب و موارد خواسته شده را به دقت تکمیل نمایید.
۴- پس از حصول اطمینان از اطلاعات و فایل های بارگذاری شده بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید.
۵- در صفحه جاری، کد رهگیری سفارش و اطلاعات ثبتی شما نمایش و همزمان به ایمیل ثبت شده ارسال می شود.
۶- حداکثر تا ۱۲ ساعت پس از ثبت سفارش، کد رهگیری فعال شده و شما می توانید مراحل رسیدگی به سفارش را از بخش پیگیری سفارش مشاهده نمایید.
۷- پس از اطلاع رسانی از طریق ایمیل، هزینه سفارش همراه لینک پرداخت در بخش پرداخت ناحیه کاربری قرار گرفته می شود تا پس از پرداخت، سفارش نهایی شود
۸- سفارش شما به متخصص مربوطه ارسال می شود
۹-پیگیری های لازم جهت تسریع در تحویل سفارش مرتبا توسط گروه مترجمین مهر انجام می شود
۱۰- بازبینی فایل ارسالی متخصص و آماده سازی دانلود سفارش
۱۱- اطلاع رسانی از طریق ایمیل به متقاضی انجام می گیرد
۱۲- متقاضی وارد ناحیه کاربری شده و از بخش دریافت سفارش با کلیک بر روی صفحه شخصی و ایجاد لینک دانلود نسبت به دانلود آن اقدام می نماید.
 نکات مهم:
۱- متقاضی می بایست تا زمان تحویل سفارش مرتبا ایمیل خود را چک کند تا انجام امور به سرعت انجام گیرد
۲- پس از ثبت نهایی سفارش و پرداخت امکان بازپس گیری هزینه وجود ندارد